Το YouTube αποτελεί πρόκληση για το TikTok να προσφέρει στους δημιουργούς Shorts το 45% των πωλήσεων διαφημίσεων

 


Το YouTube αποκάλυψε έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα από βίντεο σύντομης μορφής, καθώς αντιμετωπίζει εντεινόμενο ανταγωνισμό από το TikTok.

Η υπηρεσία ροής (GOOGL.O) που ανήκει στην Google ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα εισαγάγει διαφημίσεις στη λειτουργία βίντεο Shorts και θα παρέχει στους δημιουργούς βίντεο το 45% των εσόδων. Αυτό συγκρίνεται με την τυπική διανομή του 55% για βίντεο εκτός Shorts και με το ταμείο 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων του TikTok για δημιουργούς που πληρώνουν.

Νεότερη Παλαιότερη